úterý, října 27, 2009

Nadpisy

Je nesmírně divné proč na celé jedné skupině blogů nejsou nadpisy. Vždyť nadpisem začíná každá kapitola knihy a normálně i každý post na blogu, tak proč zde není nic? Stala se nějaká technická chyba, nebo prostě někdo na nějakou dobu zrušil nadpisy u příspěvků a tak v té době vzniklé blogy ochudil? Tohle opravdu není normální, snad ještě, kdyby někde byla volba vypnout a zapnout, ale nic takového neexistuje. Prostě je to celé tak nějak opruz..
Ehm dodatečná poznámka: vyřešeno, šlo jen o nastavení.

1 Comments:

Blogger Zápisky jedné knihovnice said...

Jsem moc ráda, že se tenhle blog vrátil zpátky na scénu. Už jsem se lekla, co se s autorkou stalo. Zavedla mě sem náhoda, hledala jsem na netu nějaké informace o knize a navedlo mě to sem. Skvělý blog o knihách, doufám, že bude pokračovat, díky :¨.

1:59 dop.  

Okomentovat

<< Home